Yleisurheilu

YLEISURHEILUN KESÄKAUSI KÄYNNISTYY KUULAN MAASTOMESTARUUSKISOILLA 22.4. IHALASSA

Urheilukentälle siirrymme harjoittelemaan torstaina 25.4.

Vielä harjoitellaan hetki Liikuntahallilla. Talvitreeneistä lisätietoa kunkin ryhmän sivuilla. Maastomestaruuskisoista tulee lisäinfoa lähempänä kisapäivää. Samoin kenttätreeneistä viikon 17 alussa.

TERVETULOA MUKAAN HARRASTAMAAN MONIPUOLISTA YLEISURHEILUA! Myös kakkoslajina!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Raision Kuulalla on monen vuoden kokemus laadukkaasta yleisurheilutoiminnasta (entinen Nuori Suomi ja Sinettiseura, nykyisin Tähtiseura).

Seurallemme on myönnetty Olympiakomitean ja SUL:n auditointien perusteella lasten ja nuorten osa-alueen tähtimerkki. Se viestii siitä, että seura luo lapsille ja nuorille turvallisen, kehittävän ja innostavan ympäristön harrastaa ja urheilla. Seura täyttää seuran johtamisen ja lasten urheilun laatutekijät, ja on osa suurempaa seuraverkostoa, joka kehittyy yhdessä ja oppii toisiltaan hyviä käytäntöjä. Tähtiseurassa jokainen saa urheilla omalla tavallaan hyvässä seurassa!

Katso tästä, mitä Tähtiseuratunnus merkitsee.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.