Kausimaksut

Yleisurheilun harjoitusmaksut kesäkaudelle 4/2024-9/2024

Yleisurheilun harjoitusmaksut sisältävät ohjatut harjoitukset ja muut valmennustapahtumat, harjoituskilpailut palkintoineen, Seuraottelujen sekä pm- ja SM-kisojen osallistumismaksut ja mahdolliset bussimatkat niihin.

Yleisurheilujaoston puheenjohtajalla tai sihteerillä on oikeus neuvotella kausimaksujen alennuksista tai osamaksuista poikkeustapauksissa.

Alla olevat maksut edellyttävät urheilijan ja/tai huoltajan osallistumista seurahenkeä ja yhteistä seuratoimintaa edistäviin varainhankintatapahtumiin (Kunniakierros, talkoot) ja kilpailujen toimitsijatehtäviin.

Jokaisen harrastajan tulee lunastaa yleisurheilulisenssi Suomisportin kautta (ei Pikkuhaukat)! Alle 14-vuotiaiden lisenssimaksuun sisältyy Sporttiturva tapaturmavakuutus, sitä vanhemmille se hinnoitellaan erikseen. Lisätietoa lisenssistä ja linkki sen maksamiseen löytyy tästä.

Lisenssiin sisältyvästä tai erikseen otettavasta (yli 13 v) Pohjolan Sporttiturvasta löydät lisätietoa, tuoteoppaan ja vakuutusehdot tästä. Lue myös Pohjola Terveysmestari -palvelusta.

Kaikki toiminnassa mukana olevat maksavat erikseen Raision Kuula ry:n jäsenmaksun. Seuran vuosikokous päättää seuran johtokunnan esityksestä jäsenmaksuista vuosittain. Vuodelle 2024 jäsenmaksu on aikuisjäseniltä 30 euroa ja alle 18-vuotiailta juniorijäseniltä 15 euroa. Jäsenmaksu peritään keväällä tai ilmoittautumisen yhteydessä, kun jäsenyys on hyväksytty. Vuoden 2024 alusta alkaen jäsenhallinta siirtyI Suomisporttiin, ja myös maksujen hoito tapahtuu Suomisportissa. Maksusta tulee ilmoitus sähköpostiin.

Jäseneksi liittymisen voit hoitaa näistä linkeistä:

Aikuisjäsen

Juniorijäsen (alle 18 v)

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Sinikkaan, puh. 040 509 1308, sinikka.korte(at)dnainternet.net.

Kesäkauden 2024 urheilukoulumaksut ovat alla mainitut (lisäksi jokaisen yleisurheiluharrastajan tulee maksaa yleisurheilulisenssi ja jäsenmaksu, kts. yllä). Maksut kattavat harjoitukset ja muut tapahtumat huhtikuusta syyskuuhun 2024.

Team Green (6-7 v)

• 150 euroa

Team Yellow (8-9 v)

•  180 euroa

Team Red (10-12 v)

• 220 euroa

Team Blue (12-13 v)

• 230 euroa

Valmennusmaksu 14 v ja sitä vanhemmille kesäkaudelle 2024 alla. Lisäksi jokaisen urheilijan tulee maksaa yleisurheilulisenssi ja huolehtia itse tapaturmavakuutuksesta, joko lisenssin maksun yhteydessä tai muuten. Seura edellyttää myös harrastajiltaan liittymistä Raision Kuulan jäseneksi (lue lisää kausimaksun sisällöstä kertovasta tekstistä).

Team Silver (14 v ja vanhemmat)

• 230 euroa
  • henkilökohtainen harjoitusohjelma, lisämaksu sopimuksen mukaan