Suffelihiihdot

Suffelihiihdot 16.3.2024 peruttu! Ei saatu toivottuja pakkasia tälle viikolle, jonka myötä ladut jäiset ja märät.

Kisaan ilmoittaudutaan klo 10.15-10.45 Kovalan hiihtomajalla (punainen puurakennus vanhan jäähallin takana, hiekkatie ylös). Itse kilpailu alkaa klo 11.00.

Suffelihiihdoissa hiihdetään numeroliivi päällä väliaikalähtönä, ja jokainen osallistuja saa palkinnoksi Suffeli-patukan sekä lämmintä mehua. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitat hiihtomatkan, johon on olemassa kullekin ikäsarjalle ehdotukset, mutta josta voi halutessaan poiketa. Hiihtotavan voit päättää itse. Sarjat alkavat nelivuotiaista.

Kisoja hiihdetään pääasiassa joka lauantai - kelitilanteesta riippuen. Seuraa ilmoitteluamme tällä sivulla! Toisinaan kisat on pakko perua esimerkiksi ladun kunnon tai sään vuoksi.

Pakkasraja kisoissa on -15 C. Seura ei vakuuta kilpailijoita, vaan jokaisella hiihtäjällä tulee olla Skipassi/Hiihtolisenssi, johon kuuluu vakuutus kisan ja harjoittelun aikana. Ne ovat ostettavissa Hiihtoliiton sivuilta (kts välilehti Kausimaksu, lisenssit ja Skipassit). Jos hiihtäjällä ei sellaista ole, hän hiihtää omalla vastuullaan.

Ilman Skipassia/lisenssiä kilpailija hiihtää omalla vastuullaan.

Tervetuloa viettämään hauska kisapäivä koko perheen voimin!