Seuraennätykset

Ennätyksiä pyritään päivittämään viikoittain, poislukien lomaviikot.

2023 ennätyksiä:

Aada Aho täydensi  Tampereella N22 SM-kullan 400m aitojen rinnalla mitalisaldoaan 400m hopealla seuraennätysajalla 54,96.

Ellen Uschanow paranteli jo nimissään ollutta N19 ja naisten moukariennätystä lukemiin 54,53. Näin Taina Nummen nimissä ollut 21 vuotta vanha ennätys jäi tällä kaudella historiaan.

Aada Aho paranteli kahdesti nuorten EM-kisoissa 400m aitojen ennätystä lukemiin 57,46, joka on samalla kautta-aikojen Suomen tilastossa naisten sarjan 12. paras aika. Aada oli EM-kisojen finaalissa lopulta 8.

Niki Siren juoksi 1500m esteissä ennätysajan P13-sarjassa 5:06,65-

T12 Alisa Palosaari paransi 19 vuotta Jenni Mildin nimissä ollutta ennätystä sentillä lukemiin 242.

Seuraennätysten tilastointiperiaatteet:

• Ulkoratatuloksia
  • 13-vuotiaista alkaen ei saa olla tuulitulos
  • Käsiajat vain 300m +
  • Painavampi/haastavampi väline kelpaa
  • Tilastopaja.fi tilastot ohjenuorana - sinne hyväksytyt tulokset kelpaavat seuraennätyksiksi
  • Uudet nuorten ottelut vaiheittain pisteiden ylittäessä vähintään Tilastopajan kautta-aikojen listauksen minimirajan

Palaute ja kehittämisehdotukset korte.petri@gmail.com