Team Green 6-7 vuotiaat (s. 2017-2018)

Team Green on Raision Kuulan 6-7-vuotiaiden lasten yleisurheiluryhmä (v. 2017-2018 syntyneet)

KESÄHARJOITUKSET Kerttulan urheilukentällä maanantaisin ja torstaisin klo 17.15-18.15. Harjoitukset alkavat to 25.4.

Uudet harrastajat! ILMOITTAUDU harjoituksiin tästä. Hoida ilmoittautuminen viimeistään parin tutustumiskerran jälkeen, jotta saamme yhteystietosi ja jotta saat harjoitusinfoa Suomisportin mobiilisovelluksen kautta. HUOM. Tapaturmavakuutus ei ole voimassa ennen kuin lisenssi on maksettu. Maksu tapahtuu ennen ilmoittautumista. Liity samalla myös Raision Kuulan jäseneksi tästä. Kaikkien harrastajiemme tulisi olla myös seuran jäseniä. Jäsen- ja kausimaksuista löydät lisätietoa kohdasta "Kausimaksut". Maksut hoidetaan Suomisportin kautta. Niistä tulee ilmoitus myös sähköpostiin.

HUOM. lisenssi on maksettava Suomisportin kautta ennen harjoituksiin ilmoittautumista. Kaikilla harjoituksiimme osallistuvilla tulee olla voimassa oleva lisenssi ja tapaturmavakuutus, joka alle 14-vuotiailla sisältyy yleisurheilulisenssiin.

Yleisurheilulisenssit – Yleisurheilu.fi > Yleisurheilulisenssin maksaminen (Yleisurheilu/Suomen Urheiluliitto)

Muista pukeutua harjoituksiin mukaviin, sään mukaisiin liikuntavaatteisiin ja tossuihin. Ota mukaan juomapullo, alkukesästä ja syksymmällä myös pipo ja hanskat, kesällä lippis suojaamaan auringolta. NIMIKOI kaikki VARUSTEESI.

Ohjaajat:

• Ellen Uschanow
  • Niina Potinkara
  • Samu Suominen
  • Laura Heinonen
  • Matias Kriikkula
  • Waltteri Arikka
  • Sinikka Korte, vanhempien yhteyshenkilö, sinikka.korte(at)dnainternet.net, puh. 040-5091308

Olemme sopineet, että noudatamme ryhmässämme seuraavia pelisääntöjä

TEAM GREEN LASTEN PELISÄÄNNÖT:

1. Olemme kivoja kaikkia kohtaan

2. Kannustamme kaikkia