Team Silver ja Blue (s. 2012 ja aiemmin)

UUDET HARRASTAJAT OVAT LÄMPIMÄSTI TERVETULLEITA HARJOITUKSIIN!

Tiedäthän, että yleisurheilua voi harrastaa myös kakkoslajina.

Kokeilemaan voi tulla parin harjoituksen verran, mutta huomioithan, että vasta lisenssin maksaessasi saat tapaturmavakuutuksen voimaan (ellei sinulla ole jo aiemmin otettua tapaturmavakuutusta). Harjoituksiin ilmoittautumalla saat tiedot harjoituksista ja muista ryhmän tapahtumista Suomisportin mobiilisovellukseen. Kaikki tiedotus tapahtuu pääsääntöisesti Suomisportin kautta.

Vaikkei jokaiseen harjoitukseen edellytetä osallistumista, niin läsnä- tai poissaolosta tulee ilmoittaa ennakkoon SuomiSportin kautta.

KESÄKAUDEN HARJOITUKSET Kerttulan urheilukentällä maanantaisin ja torstaisin klo 18-19.30/20.00 (koulujen loma-aikana). Ensimmäinen harjoitus urheilukentällä ma 29.4.

Silverillä (14 v ja vanhemmat) em. lisäksi kuntosaliharjoitus Liikuntahallilla tiistaisin klo 18-19 vielä toukokuun ajan.
Omatoiminen alkuverryttely ulkona ennen harjoitusta.

Uusi harrastaja! ILMOITTAUDU harjoituksiin SILVER (2010 ja aiemmin syntyneet) tästä
ja BLUE  (s. 2011-2012) tästä

Harjoituksiin on ilmoittauduttava vähintään kahden kokeilukerran jälkeen. Harjoituksiin ilmoittautuminen edellyttää lisenssin maksua ja tapaturmavakuutuksen voimassaoloa.

Hoida lisenssi aina ennen ilmoittautumista (kts. alla). Lisenssikausi on 1.10.-30.9.

Jokaisen yleisurheilua seurassamme harrastavan tulee lunastaa yleisurheilulisenssi ja huolehtia itse omasta kattavasta tapaturmavakuutuksestaan (alle 14 v tapaturmavakuutus sisältyy lisenssiin). Alla linkki sekä lisenssin että Sporttiturva-vakuutuksen maksamiseen.

Yleisurheilulisenssit – Yleisurheilu.fi > Yleisurheilulisenssin maksaminen (Yleisurheilu/Suomen Urheiluliitto)

Liity samalla Raision Kuulan jäseneksi tästä

TEAM SILVERIN JA BLUEN OHJAAJAT sekä VANHEMPIEN YHTEYSHENKILÖT (joukkueenjohtajat):

Paula Susi, vanhempien yhteyshenkilö/jojo Team Blue 12-13 v.
puh. 040-5714516 (iltaisin), paula.susi@gmail.com

Eveliina Hopeanaula, vanhempien yhteyshenkilö/jojo Team Silver 14 v ja vanhemmat
puh. 040-7236789 (iltaisin), eveliina.hopeanaula@gmail.com

Petteri Soininen, puh. 044-2607336