Team Yellow 8-9 vuotiaat (s. 2015-2016)

Susanna Vuori

Team Yellow on Kuulan yleisurheilun 8-9 -vuotiaiden ryhmä

(s. 2015-2016)

KESÄHARJOITUKSET alkoivat to 25.4. Kerttulan urheilukentällä. Harjoittelemme maanantaisin ja torstaisin klo 17.15 - 18.15.

Mukaan harjoituksiin voi tulla koska vaan. Ilmoita lapsesi harjoituksiin viimeistään parin tutustumiskerran jälkeen, jotta saamme yhteystietosi, saat harjoitusinfoa Suomisport-sovelluksen kautta, ja jotta urheiluvakuutus astuu voimaan. Kokeilukerrat eivät sisällä vakuutusta.

ILMOITTAUDU KAUDEN 2023-24 harjoituksiin tästä

Muista pukeutua harjoituksiin mukaviin, sään mukaisiin liikuntavaatteisiin ja tossuihin. Ota mukaan juomapullo, alkukesästä ja syksymmällä myös pipo ja hanskat, kesällä lippis suojaamaan auringolta. NIMIKOI VARUSTEESI.

HUOM! Ennen harjoituksiin ilmoittautumista on maksettava yleisurheilulisenssi (29 euroa).

Sekä ilmoittautuminen että lisenssien maksu hoituu Suomisport-sovelluksen kautta. Palvelu perustuu siihen, että jokainen luo ensin oman profiilin Suomisportiin (ellei jo aiemmin ole tätä Suomisport-tiliä). Profiilin luominen edellyttää henkilötunnuksella tunnistautumista.

Mikäli sinulla ei ole ennestään esim. toisen harrastuksen kautta Suomisport-sovellusta ja -tiliä, sisältää ilmoittautuminen seuraavat askeleet:

- Lataa puhelimellesi 'Suomisport' sovellus sovelluskaupasta

- Luo Suomisport-tili itsellesi sovelluksen kautta

- Maksa sovelluksessa SUL lisenssimaksu lapsellesi

- Ilmoittaudu harjoituksiin Raision Kuulan nettisivuilla "Team Yellow" > "Ilmoittautuminen" välilehdeltä löytyvästä linkistä (onnistuu vain jos lisenssi on maksettu)

- Varmista puhelimesi sovellusasetuksista, että ilmoitukset on sallittu Suomisport sovellukselle

Lisenssin maksamisesta ja ilmoittautumisesta voit tarvittaessa kysyä Sinikalta, puh. 040-5091308.

Lisenssi on mahdollista maksaa myös täällä: Yleisurheilulisenssit – Yleisurheilu.fi > Yleisurheilulisenssin maksaminen (Yleisurheilu/Suomen Urheiluliitto)

Jos sinulla on ongelmia Suomisport-tilin luomisessa, ole yhteydessä suoraan Suomisportin asiakaspalveluun.

Team Yellow ohjaajat

• Susanna Vuori
  • Paula Suominen
  • Niina Potinkara

Yleisurheilu on monipuolinen, halpa ja kaikille sopiva harrastus. Joukkueessamme harjoittelee kolmisenkymmentä 8-9 -vuotiasta innokasta menijää, ja mukaan mahtuu edelleen. Lisätietoa Kuulan valmennuslinjasta löytyy täältä ja kausimaksuista täältä.

HUOM! Talvella maksettu kausimaksu sisältää sekä talvikauden 2023-2024 että kesäkauden 2024 urheilut, eli talvella mukana olleet eivät maksa erikseen kesäkauden maksua. Kesäkaudella 2024 aloittavat uudet lapset saavat urheilukoulumaksun kesän osalta.

Kilpailuinfoa

Kaikki seurakisat, piirinmestaruuskisat, Seuracup- sekä Merkki-mitalicup osallistumismaksut maksaa Raision Kuula. Muiden tapahtumien/kilpailujen osallistumismaksut eivät sisälly harjoitusmaksuun ellei toisin mainita.

Kilpailuihin ilmoittautumisen kilpailukalenteri.fi sivustolla sekä urheilijan huollon kilpailupaikalla hoitaa kunkin lapsen huoltajat itse, ellei asiasta ole erikseen toisin ilmoitettu. Ryhmämme Suomisport-sovelluksen kalenterissa on joko linkki kilpailukalenteriin, jonka kautta ilmoittautuminen tehdään, tai muu tieto siitä, miten ilmoittautuminen hoidetaan. HUOM! Suomisportissa tehty ilmoittautuminen ei näy kilpailun järjestäjille, vaan ilmoittautuminen on aina tehtävä myös kilpailukalenteri.fi sivustolla!

Voit tutustua kilpailuissa käytössä oleviin lasten yleisurheilusääntöihin tästä (13v. ja sitä nuoremmat).

Tapaturmat

Kaikilla kauden 2023-2024 harjoituksiin ilmoittautuneilla on voimassa yleisurheilulisenssin sisältämä vakuutus heti, kun lisenssi on maksettu Suomisportin kautta. Jokaisella Raision Kuulan harjoituksiin osallistuvilla tulee olla lisenssi maksettuna, ja sen hoitaa lapsen huoltaja suoraan Suomisportiin.

TEAM YELLOW LASTEN PELISÄÄNNÖT 2024

-Kokeilen monipuolisesti eri lajeja ja harjoituksia

-Kannustan muita sekä kohtelen kaikkia hyvin ja tasapuolisesti

-Kuuntelen, keskityn ja noudatan sekä ohjaajien että urheilupaikan ohjeita