Team Red 10-11 vuotiaat (s. 2013-2014)

Ryhmätiedotteet Team Red

Kesäkauden HARJOITUKSET Kerttulan urheilukentällä maanantaisin ja torstaisin klo 18-19.30 (klo 20 asti koulujen loma-aikana). Harjoitukset kentällä alkavat to 2.5.

Uusi harrastaja! ILMOITTAUDU harjoituksiin tästä. Yleisurheilulisenssi on maksettava ennen harjoituksiin ilmoittautumista, linkki lisenssin maksuun alla. Kaikilla harjoituksiin osallistuvilla lapsilla tulee olla yleisurheilulisenssi ja tapaturmavakuutus, joka alle 14-vuotialla sisältyy yleisurheilulisenssiin. Liity samalla Raision Kuulan jäseneksi tästä. Kaikkien harrastajiemme tulisi olla myös seuran jäseniä. Jäsen- ja kausimaksuista löydät lisätietoa kohdasta "Kausimaksut". Maksut hoidetaan Suomisportin kautta. Ilmoitus maksusta tulee myös sähköpostiin.

Mukaan harjoituksiin voi tulla koska vaan. Ilmoita lapsesi harjoituksiin viimeistään parin tutustumiskerran jälkeen, jotta saamme yhteystietosi, saat harjoitusinfoa Suomisport-sovelluksen kautta, ja jotta urheiluvakuutus astuu voimaan. Kokeilukerrat eivät sisällä vakuutusta.

Tästä pääset maksamaan lisenssin:

Yleisurheilulisenssit – Yleisurheilu.fi > Yleisurheilulisenssin maksaminen (Yleisurheilu/Suomen Urheiluliitto)

Harjoitus- ja kisainfo

Varsyn pm-sisulisämaastot ma 29.4. Uudessakaupungissa, Kalannin urheilukentän maastossa klo 18 alkaen. T/P 10 ja 11 matkana 1,5 km. Maastoissa myös joukkuekilpailu (3 juoksijaa) sijalukupisteitten mukaan. Ilmoittautumiset viimeistään 24.4. kilpailukalenteri.fi. Kuula maksaa osallistumismaksut.

Maanantaina 29.4. EI harjoituksia.

Näet kaikki harjoitus- ja kisatapahtumat sekä muut tapahtumat ilmoittautumisen jälkeen Suomisportin mobiilisovelluksesta. Hoida sitä kautta ilmoittautuminen jokaiseen treeniin.

Tulevat kisat löydät myös Kilpailukalenterista www.kilpailukalenteri.fi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Team Redin pelisäännöt (päivitetty 1/2022)

1. En kiusaa! Kiusaamista on: ulkopuolle jättäminen, selän takana puhuminen ja arvostelu, kaikki fyysinen väkivalta, perusteeton kommentointi/arvostelu harjoituksissa sekä häirintä sosiaalisessa mediassa. Kerron kiusaamisesta aina ohjaajalle, jotta tilanteeseen voidaan puuttua nopeasti.

2. Annan harjoituskavereilleni treenirauhan: En häiritse ja sählää harjoituksissa, en kiroile enkä huuda, en myös arvostele omaa tai toisten suoritusta negatiiviseen sävyyn.

3. Yritän aina parhaani harjoituksissa ja kisoissa. Muistan että harjoittelen oman kehitykseni vuoksi. Osallistun aktiivisesti, keskityn harjoitteluun.

4. Käyttäydyn asiallisesti kaikkia kohtaanKuuntelen ohjaajia, teen harjoitukset ja annetut tehtävät kunnolla. Kannustan kaikkia tasapuolisesti.

Vanhempien pelisäännöt:

-Tuen ja kannustan lasta niin menestyksen kuin tappionkin hetkenä.

- Varmistan, että lapsi kulkee harjoituksiin turvallisesti, on ajoissa ja asianmukaisissa varusteissa, lepää ja syö hyvin.

- En arvostele tai vertaile ryhmän lapsia keskenään.

- Kannustan ja autan kaikkia ryhmän lapsia kisoissa. Näytän hyvää esimerkkiä käytökselläni.

- Annan lapsille ja ohjaajille työrauhan.

Vanhempien pelisäännöt päivitetty vanhempaininfossa 13.5.2019.

Team Redin ohjaajat kesäkaudella 2024:

Sinikka Korte, sinikka.korte@dnainternet.net, puh. 040-5091308, vanhempien yhteyshenkilö

Sanni Rautio

(Annika Myllymaa)

Sini Palosaari

Jukka Palosaari

Paula Salonen

Sinikka Korte
MS Word -tiedostovanhempailta16.docx (16 kB)
Redin vanhempainillan muistio
PDF-tiedostoRedin palkittavat 2021.pdf (76 kB)
Ahkeruuspalkinnot, Team Red, kesäkausi 2021